Nowy wygląd faktury za prąd- komunikat dla klientów firmy Tauron
Klienci Taurona dostaną teraz nowe faktury za prąd. Zmieni się też numer konta bankowego i numer klienta. Firma przestrzega: nie trzeba podpisywać nowej umowy, dlatego klienci powinni uważać na oszustów, którzy im to zaproponują.
Te zmiany to skutek wprowadzania w całym kraju jednego systemu billingowego, czyli rozliczania opłat za energię elektryczną. Nowy numer klienta ułatwi kontakt z biurem obsługi klienta, infolinią, od jesieni pozwoli też na dostęp do e-biura przez internet. Nie jest potrzebna ani zmiana, ani aktualizacja umów posiadanych przez klientów. Tauron nie wysyła handlowców do domów klientów indywidualnych.
- Otrzymujemy sygnały, że handlowcy pukając do drzwi, mają nasze smycze i ulotki, które zabierają z punktów obsługi klientów - informuje prezes Taurona Grzegorz Lot. - Dopóki klient nie otrzyma do domu pocztą przesyłki z nową fakturą, blankietami oraz ulotkami informującymi o zmianach, powinien dokonywać opłat w dotychczasowy sposób - dodaje.