• PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Nowy wygląd faktury za prąd- komunikat dla klientów firmy Tauron

Klienci Taurona dostaną teraz nowe faktury za prąd. Zmieni się też numer konta bankowego i numer klienta. Firma przestrzega: nie trzeba podpisywać nowej umowy, dlatego klienci powinni uważać na oszustów, którzy im to zaproponują.

Te zmiany to skutek wprowadzania w całym kraju jednego systemu billingowego, czyli rozliczania opłat za energię elektryczną.  Nowy numer klienta ułatwi kontakt z biurem obsługi klienta, infolinią, od jesieni pozwoli też na dostęp do e-biura przez internet. Nie jest potrzebna ani zmiana, ani aktualizacja umów posiadanych przez klientów. Tauron nie wysyła handlowców do domów klientów indywidualnych.

- Otrzymujemy sygnały, że handlowcy pukając do drzwi, mają nasze smycze i ulotki, które zabierają z punktów obsługi klientów - informuje prezes Taurona Grzegorz Lot. - Dopóki klient nie otrzyma do domu pocztą przesyłki z nową fakturą, blankietami oraz ulotkami informującymi o zmianach, powinien dokonywać opłat w dotychczasowy sposób - dodaje.  

 

×

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail Newsletter wysyłany przez Gminę Krapkowice z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice. Oświadczam, że Zostałem poinformowany, że zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie. Zostałam poinformowany, że mam prawo wglądu, poprawiania oraz żądania usunięcia moich danych osobowych w dowolnej chwili (polityka prywatności).