Burmistrz Krapkowic ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodów osobowych

Burmistrz  Krapkowic  
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodu osobowego
marki BMW o numerze rejestracyjnym OKR 13H2


1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

47-303 Krapkowice,
ul. 3 Maja 17
NIP:199-00-12-987; REGON:531413099
tel.: +48774466800+48774466833
e-mail: 

2. Przedmiot sprzedaży:

Marka samochodu – BMW

Model – 523i Kat. MR’95 E39

Rodzaj pojazdu – samochód osobowy

Rodzaj nadwozia – Sedan 4 drzwiowy

Nr rejestracyjny samochodu: OKR 13H2

Nr VIN pojazdu – WBADD41080BT63496

Rok produkcji – 1998
Okres eksploatacji pojazdu – 98/09/09-25/05/22 (320 miesięcy)
Data pierwszej rejestracji: 1998/09/09
Jednostka napędowa: z zapłonem iskrowym (wtrysk)
Pojemność silnika: 2494 cm
Skrzynia biegów: manualna
 

Dane uzupełniające:
Samochód nie jest ubezpieczony
Brak aktualnego przeglądu technicznego

3. Miejsce i termin, oględzin pojazdu:

Zainteresowany Kupujący ma możliwość dokonania oględzin samochodu będącego przedmiotem przetargu, znajdującego się na parkingu przy ul. Piastowskiej 25
w Krapkowicach do dnia 30 czerwca 2025 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie – pod nr tel. 77 44 66 805 z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, który udziela informacji dot. pojazdu.

4. Warunki przystąpienia do przetargu w zakresie wadium:

Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty umieszczone w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu BMW’’ należy składać w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres e -mailowy: z tytułem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu BMW’’ w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 .

6. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:

Rozpatrzenie ofert nastąpi 30 czerwca 2025 o godzinie 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta
i Gminy w Krapkowicach.

7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w przedmiotowym przetargu:

Oferta winna zawierać:

-  podstawowe dane oferenta ( imię/nazwisko lub nazwę firmy; nr telefonu do kontaktu),

- oferowaną kwotę zakupu pojazdu brutto.

8. Podstawy odrzucenia oferty:

Złożenie oferty po terminie.
Oferta nie spełnia wymagań zawartych w pkt.7.
Cena oferty jest niższa od ceny wywoławczej .
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Cena wywoławcza:

Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 675,00 zł ( słownie: sześćset siedemdziesiąt pięć złotych), co stanowi 3/4 kwoty wartości pojazdu określonej w jego wycenie. Oferent składający ofertę w przedmiotowym przetargu powinien złożyć ofertę równą lub wyższą od ceny wywoławczej.

10. Informacje dodatkowe.

1) Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą zaoferowaną cenę za sprzedawany pojazd,
2) z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna–sprzedaży,
3) nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach podany w umowie kupna –sprzedaży w terminie do 7 dni po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,

4) w przypadku niewpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy,
5) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży,
6) wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący,
7) w przypadku złożenia dwóch jednakowych ofert, które będą ofertami o najwyższej cenie Sprzedający zorganizuje dla tych oferentów dodatkowy przetarg ustny i poinformuje ich o jego wynikach.

8) termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert,
9) uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Jacek Kichman –pracownik UMIG w Krapkowicach, w godzinach pracy urzędu, nr tel. 77 44 66 805 .

PDFBMW.pdf (840,76KB)

PDFWycena BMW.pdf (2,66MB)

Burmistrz  Krapkowic  
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodu osobowego
marki FIAT o numerze rejestracyjnym SWD 34028


1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

47-303 Krapkowice,
ul. 3 Maja 17
NIP:199-00-12-987; REGON:531413099
tel.: +48774466800+48774466833
e-mail: 

2. Przedmiot sprzedaży:

Marka samochodu – FIAT

Model – Punto II 1.2 Kat.

Rodzaj pojazdu – samochód osobowy

Rodzaj nadwozia – hatchback 3 drzwiowy

Nr rejestracyjny samochodu: SWD 34028

Nr VIN pojazdu – ZFA18800002161726

Rok produkcji – 2000
Okres eksploatacji pojazdu – 00/05/15-25/05/23 (300 miesięcy)
Jednostka napędowa: z zapłonem iskrowym (wtrysk)

Pojemność silnika: 1242 cm
Skrzynia biegów: manualna
 

Dane uzupełniające:
Samochód nie jest ubezpieczony
Brak aktualnego przeglądu technicznego

3. Miejsce i termin, oględzin pojazdu:

Zainteresowany Kupujący ma możliwość dokonania oględzin samochodu będącego przedmiotem przetargu, znajdującego się na parkingu przy ul. Piastowskiej 25
w Krapkowicach do dnia 30 czerwca 2025 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie – pod nr tel. 77 44 66 805 z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, który udziela informacji dot. pojazdu.

4. Warunki przystąpienia do przetargu w zakresie wadium:

Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty umieszczone w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FIAT’’ należy składać w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres e -mailowy: z tytułem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FIAT’’ w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 .

6. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:

Rozpatrzenie ofert nastąpi 30 czerwca 2025 o godzinie 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta
i Gminy w Krapkowicach.

7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w przedmiotowym przetargu:

Oferta winna zawierać:

-  podstawowe dane oferenta ( imię/nazwisko lub nazwę firmy; nr telefonu do kontaktu),

- oferowaną kwotę zakupu pojazdu brutto.

8. Podstawy odrzucenia oferty:

Złożenie oferty po terminie.
Oferta nie spełnia wymagań zawartych w pkt.7.
Cena oferty jest niższa od ceny wywoławczej .
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Cena wywoławcza:

Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 412,50 zł (słownie: czterysta dwanaście złotych pięćdziesiąt groszy), co stanowi 3/4 kwoty wartości pojazdu określonej w jego wycenie. Oferent składający ofertę w przedmiotowym przetargu powinien złożyć ofertę równą lub wyższą od ceny wywoławczej.

10. Informacje dodatkowe.

1) Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą zaoferowaną cenę za sprzedawany pojazd,
2) z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna–sprzedaży,
3) nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach podany w umowie kupna –sprzedaży w terminie do 7 dni po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,

4) w przypadku niewpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy,
5) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży,
6) wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący,
7) w przypadku złożenia dwóch jednakowych ofert, które będą ofertami o najwyższej cenie Sprzedający zorganizuje dla tych oferentów dodatkowy przetarg ustny i poinformuje ich o jego wynikach.

8) termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert,
9) uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Jacek Kichman –pracownik UMIG w Krapkowicach, w godzinach pracy urzędu, nr tel. 77 44 66 805 .

PDFFIAT.pdf (837,04KB)

PDFWycena FIAT.pdf (4,39MB)

 

Burmistrz  Krapkowic  
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodu osobowego
marki FORD o numerze rejestracyjnym OPO 96K7


1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

47-303 Krapkowice,
ul. 3 Maja 17
NIP:199-00-12-987; REGON:531413099
tel.: +48774466800+48774466833
e-mail: 

2. Przedmiot sprzedaży:

Marka samochodu – FORD

Model – Mondeo 2.0 TDCi MR’01 E3

Rodzaj pojazdu – samochód osobowy

Rodzaj nadwozia – Kombi 5 drzwiowy

Nr rejestracyjny samochodu: OPO 96K7

Nr VIN pojazdu – WF0WXXGBBW2444561

Rok produkcji – 2001
Okres eksploatacji pojazdu – 01/07/10 – 25/05/23 (286 miesięcy)
Data pierwszej rejestracji: 2001/07/10
Jednostka napędowa: z zapłonem samoczynnym
Pojemność silnika: 1998 cm
Skrzynia biegów: manualna

 

Dane uzupełniające:
Samochód nie jest ubezpieczony
Brak aktualnego przeglądu technicznego

3. Miejsce i termin, oględzin pojazdu:

Zainteresowany Kupujący ma możliwość dokonania oględzin samochodu będącego przedmiotem przetargu, znajdującego się na parkingu przy ul. Piastowskiej 25
w Krapkowicach do dnia 30 czerwca 2025 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie – pod nr tel. 77 44 66 805 z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, który udziela informacji dot. pojazdu.

4. Warunki przystąpienia do przetargu w zakresie wadium:

Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty umieszczone w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FORD KOMBI’’ należy składać w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres e -mailowy: z tytułem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FORD KOMBI’’ w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 .

6. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:

Rozpatrzenie ofert nastąpi 30 czerwca 2025 o godzinie 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta
i Gminy w Krapkowicach.

7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w przedmiotowym przetargu:

Oferta winna zawierać:

-  podstawowe dane oferenta ( imię/nazwisko lub nazwę firmy; nr telefonu do kontaktu),

- oferowaną kwotę zakupu pojazdu brutto.

8. Podstawy odrzucenia oferty:

Złożenie oferty po terminie.
Oferta nie spełnia wymagań zawartych w pkt.7.
Cena oferty jest niższa od ceny wywoławczej .
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Cena wywoławcza:

Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 712,50 zł ( słownie: siedemset dwanaście złotych pięćdziesiąt groszy), co stanowi 3/4 kwoty wartości pojazdu określonej w jego wycenie. Oferent składający ofertę w przedmiotowym przetargu powinien złożyć ofertę równą lub wyższą od ceny wywoławczej.

10. Informacje dodatkowe.

1) Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą zaoferowaną cenę za sprzedawany pojazd,
2) z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna–sprzedaży,
3) nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach podany w umowie kupna –sprzedaży w terminie do 7 dni po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,

4) w przypadku niewpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy,
5) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży,
6) wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący,
7) w przypadku złożenia dwóch jednakowych ofert, które będą ofertami o najwyższej cenie Sprzedający zorganizuje dla tych oferentów dodatkowy przetarg ustny i poinformuje ich o jego wynikach.

8) termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert,
9) uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Jacek Kichman –pracownik UMIG w Krapkowicach, w godzinach pracy urzędu, nr tel. 77 44 66 805 .

PDFWycena FORD OPO96K7.pdf (2,06MB)

PDFFord Kombi.pdf (847,19KB)

Burmistrz  Krapkowic  
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodu osobowego
marki FORD o numerze rejestracyjnym KBC06521


1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

47-303 Krapkowice,
ul. 3 Maja 17
NIP:199-00-12-987; REGON:531413099
tel.: +48774466800+48774466833
e-mail: 

2. Przedmiot sprzedaży:

Marka samochodu – FORD

Model – Mondeo 2.0 TDCi MR’01 E3

Rodzaj pojazdu – samochód osobowy

Rodzaj nadwozia – Sedan 4 drzwiowy

Nr rejestracyjny samochodu: KBC06521

Nr VIN pojazdu – WFO5XXGBB53D30483

Rok produkcji – 2003
Okres eksploatacji pojazdu – 03/05/15 – 25/05/26 (264 miesięcy)
Data pierwszej rejestracji: 2003/05/15
Jednostka napędowa: z zapłonem samoczynnym
Pojemność silnika: 1998 cm
Skrzynia biegów: manualna
 

Dane uzupełniające:
Samochód nie jest ubezpieczony
Brak aktualnego przeglądu technicznego

3. Miejsce i termin, oględzin pojazdu:

Zainteresowany Kupujący ma możliwość dokonania oględzin samochodu będącego przedmiotem przetargu, znajdującego się na parkingu przy ul. Piastowskiej 25
w Krapkowicach do dnia 30 czerwca 2025 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie – pod nr tel. 77 44 66 805 z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, który udziela informacji dot. pojazdu.

4. Warunki przystąpienia do przetargu w zakresie wadium:

Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty umieszczone w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FORD’’ należy składać w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres e -mailowy: z tytułem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FORD’’ w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 12.00 .

6. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:

Rozpatrzenie ofert nastąpi 30 czerwca 2025 o godzinie 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta
i Gminy w Krapkowicach.

7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w przedmiotowym przetargu:

Oferta winna zawierać:

-  podstawowe dane oferenta ( imię/nazwisko lub nazwę firmy; nr telefonu do kontaktu),

- oferowaną kwotę zakupu pojazdu brutto.

8. Podstawy odrzucenia oferty:

Złożenie oferty po terminie.
Oferta nie spełnia wymagań zawartych w pkt.7.
Cena oferty jest niższa od ceny wywoławczej .
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Cena wywoławcza:

Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 712,50 zł ( słownie: siedemset dwanaście złotych pięćdziesiąt groszy), co stanowi 3/4 kwoty wartości pojazdu określonej w jego wycenie. Oferent składający ofertę w przedmiotowym przetargu powinien złożyć ofertę równą lub wyższą od ceny wywoławczej.

10. Informacje dodatkowe.

1) Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą zaoferowaną cenę za sprzedawany pojazd,
2) z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna–sprzedaży,
3) nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach podany w umowie kupna –sprzedaży w terminie do 7 dni po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,

4) w przypadku niewpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy,
5) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży,
6) wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący,
7) w przypadku złożenia dwóch jednakowych ofert, które będą ofertami o najwyższej cenie Sprzedający zorganizuje dla tych oferentów dodatkowy przetarg ustny i poinformuje ich o jego wynikach.

8) termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert,
9) uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Jacek Kichman –pracownik UMIG w Krapkowicach, w godzinach pracy urzędu, nr tel. 77 44 66 805 .

PDFFord Sedan.pdf (842,73KB)

PDFWycena FORD KBC06521.pdf (3,05MB)