Obwieszczenie Burmistrza Krapkowic

Burmistrz  Krapkowic  
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodu osobowego
marki OPEL o numerze rejestracyjnym OKR 17YA


1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

47-303 Krapkowice,
ul. 3 Maja 17
NIP:199-00-12-987; REGON:531413099
tel.: +48774466800+48774466833
e-mail: 

2. Przedmiot sprzedaży:

Marka samochodu – OPEL

Model – Signum 1.9 Elegance

Rodzaj pojazdu – samochód osobowy

Rodzaj nadwozia – kombi (uniwersalne) 5 drziowe

Nr rejestracyjny samochodu: OKR 17YA

Nr VIN pojazdu – W0L0ZCF481043011
Rok produkcji – 2005
Okres eksploatacji pojazdu – 05/05/15 – 23/11/09 (222 miesięcy)
Data pierwszej rejestracji: 05/05/15
Rodzaj silnika: Diesel
Pojemność silnika: 1910 cm3
Skrzynia biegów: 5 biegowa, manualna

Dane uzupełniające:
Samochód nie jest ubezpieczony
Brak aktualnego przeglądu technicznego

3. Miejsce i termin, oględzin pojazdu:

Zainteresowany Kupujący ma możliwość dokonania oględzin samochodu będącego przedmiotem przetargu, znajdującego się na parkingu przy ul. Piastowskiej 25
w Krapkowicach do dnia 14 marca 2025 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie – pod nr tel. 77 44 66 805 z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, który udziela informacji dot. pojazdu.

4. Warunki przystąpienia do przetargu w zakresie wadium:

Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty umieszczone w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu OPEL’’ należy składać w terminie do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres e -mailowy: z tytułem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu OPEL’’ w terminie do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 12.00 .

6. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:

Rozpatrzenie ofert nastąpi 14 marca 2025 o godzinie 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach.

7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w przedmiotowym przetargu:

Oferta winna zawierać:

-  podstawowe dane oferenta ( imię/nazwisko lub nazwę firmy; nr telefonu do kontaktu),

- oferowaną kwotę zakupu pojazdu brutto.

8. Podstawy odrzucenia oferty:

Złożenie oferty po terminie.
Oferta nie spełnia wymagań zawartych w pkt.7.
Cena oferty jest niższa od ceny wywoławczej .
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Cena wywoławcza:

Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 750,00 zł ( słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych), co stanowi 3/4 kwoty wartości pojazdu określonej w jego wycenie. Oferent składający ofertę w przedmiotowym przetargu powinien złożyć ofertę równą lub wyższą od ceny wywoławczej.

10. Informacje dodatkowe.

1) Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą zaoferowaną cenę za sprzedawany pojazd,
2) z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna–sprzedaży,
3) nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach podany w umowie kupna –sprzedaży w terminie do 7 dni po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,

4) w przypadku niewpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt. 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy,
5) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy kupna-sprzedaży,
6) wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący,
7) w przypadku złożenia dwóch jednakowych ofert, które będą ofertami o najwyższej cenie Sprzedający zorganizuje dla tych oferentów dodatkowy przetarg ustny i poinformuje ich o jego wynikach.

8) termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert,
9) uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Jacek Kichman –pracownik UMIG w Krapkowicach, w godzinach pracy urzędu, nr tel. 77 44 66 805 .

 

Burmistrz  Krapkowic  
ogłasza przetarg pisemny ofertowy na sprzedaż samochodu osobowego do 3,5 t marki FORD o numerze rejestracyjnym DW9ER61


1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Gmina Krapkowice

47-303 Krapkowice,
ul. 3 Maja 17
NIP:199-00-12-987; REGON:531413099
tel.: +48774466800+48774466833
e-mail: 

2. Przedmiot sprzedaży:

Marka samochodu – FORD

Model – FT 300 V185 2.0 TDE

Rodzaj pojazdu – samochód osobowy do 3,5 t

Rodzaj nadwozia – furgon 4 drzwiowy 9 osobowy

Nr rejestracyjny samochodu: DW9ER61

Nr VIN pojazdu – WF0PXXGBFPYS89459
Rok produkcji – 2000
Stan licznika – 568077 km

Okres eksploatacji pojazdu – 01/12/06 – 23.06/01 (258 miesięcy)
Data pierwszej rejestracji: 2001/12/06
Rodzaj silnika: Diesel
Pojemność silnika: 1998 cm3
Skrzynia biegów: 5 biegowa, manualna

Dane uzupełniające:
Samochód nie jest ubezpieczony
Brak aktualnego przeglądu technicznego

3. Miejsce i termin, oględzin pojazdu:

Zainteresowany Kupujący ma możliwość dokonania oględzin samochodu będącego przedmiotem przetargu, znajdującego się na parkingu przy ul. Piastowskiej 25
w Krapkowicach do dnia 14 marca 2025 r. Termin oględzin należy ustalić telefonicznie – pod nr tel. 77 44 66 805 z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach, który udziela informacji dot. pojazdu.

4. Warunki przystąpienia do przetargu w zakresie wadium:

Sprzedający nie wymaga złożenia wadium.

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty umieszczone w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FORD’’ należy składać w terminie do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 12.00 w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach. Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres e -mailowy: z tytułem: ,,Oferta na sprzedaż samochodu FORD’’ w terminie do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 12.00. Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty.

6. Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:

Rozpatrzenie ofert nastąpi 14 marca 2025 o godzinie 14.00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach.

7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w przedmiotowym przetargu:

Oferta winna zawierać:

-  podstawowe dane oferenta ( imię/nazwisko lub nazwę firmy; nr telefonu do kontaktu),

- oferowaną kwotę zakupu pojazdu brutto.

8. Podstawy odrzucenia oferty:

Złożenie oferty po terminie.
Oferta nie spełnia wymagań zawartych w pkt.7.
Cena oferty jest niższa od ceny wywoławczej .
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Cena wywoławcza:

Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 675,00 zł ( słownie: sześćset siedemdziesiąt pięć złotych), co stanowi 3/4 kwoty wartości pojazdu określonej w jego wycenie. Oferent składający ofertę w przedmiotowym przetargu powinien złożyć ofertę równą lub wyższą od ceny wywoławczej.

10. Informacje dodatkowe.

1) Sprzedający wybierze ofertę zawierającą najwyższą zaoferowaną cenę za sprzedawany pojazd,
2) z wybranym oferentem zostanie zawarta umowa kupna–sprzedaży,
3) nabywca zobowiązany będzie zapłacić cenę nabycia samochodu przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach podany w umowie sprzedaży w terminie do 7 dni po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,

4) w przypadku niewpłacenia oferowanej kwoty w terminie, o którym mowa w pkt 3, Sprzedający zastrzega możliwość odstąpienia od zawarcia umowy,
5) wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i podpisaniu umowy sprzedaży,
6) wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży i jego odbiorem ponosi w całości Kupujący,

7) w przypadku złożenia dwóch jednakowych ofert, które będą ofertami o najwyższej cenie Sprzedający zorganizuje dla tych oferentów dodatkowy przetarg ustny i poinformuje ich o jego wynikach.

8) termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert,

9) Sprzedający zastrzega sobie własność pojazdu do chwili uiszczenia przez Kupującego ceny nabycia,

10) uprawnionym do kontaktu w zakresie postępowania przetargowego jest Jacek Kichman – pracownik UMIG w Krapkowicach, w godzinach pracy urzędu, nr tel. 77 44 66 805 .